Kan jag avbryta eller ändra min beställning?
Eftersom vi börjar bearbeta varje order via vårt lager så snart det har skickats, är vi tyvärr oförmögen att avbryta eller ändra de flesta beställningar efter att de har placerats. Men om du kontaktar oss så snart din beställning har placerats (inom brittiska kontorstimmar) och ordern inte redan har bearbetats kommer vi att göra vårt bästa för att avbryta ordern för dig.
Observera, som ett litet oberoende företag som våra e-postmeddelanden / kontaktformulär och social mediekontakt inte övervakas 24/7, så vi kan inte garantera några beställningar.
Vi ber om att du vänligen var försiktig så att du dubbelkontrollerar din details innan du lägger din beställning.
Om vi inte kan avbryta din beställning är du välkommen att returnera din beställning inom 14 dagar enligt vår returpolicy.
Vad är din returpolicy?
Du är välkommen att returnera din beställning, eller några oöppnade produkter, för återbetalning inom 14 dagar efter leverans. Vänligen nå ut till vårt kundsupportteam på hello@wildmintcosmetics.com och vi ger dig returinstruktioner.
Observera att kunden är ansvarig för att returnera paketet och de därtill hörande kostnaderna - vi kan inte återbetala returkostnaderna. Vi kan inte heller täcka kostnaden för eventuella importskatter.
En fullständig återbetalning för din beställning kommer att tillhandahållas när en returspårningskod är mottagen.